Excursió de 5é primària a Alacant

El dia 21 de juny, per a acabar el curs, l’alumnat de 5é es va aventurar a anar fins a Alacant amb tren i gaudir d’un autèntic dia a la ciutat i en les seues tradicions. La primera aventura va ser realitzar el viatge amb tren, tota una experiència que va agradar molt a l’alumnat. En arribar a Alacant van realitzar un bonic passeig fins a arribar a la platja del Postiguet visitant les diferents fogueres que ja es podien veure a la ciutat amb motiu de les seues festes en aqueixa setmana.

A la platja l’experiència va ser cortita perquè el temps no va acompanyar molt, però després un relaxant viatge amb vaixell visitant Alacant des d’una altra perspectiva els va fer gaudir d’una altra experiència.