AMPA

L’associació de Mares i PAres d’Alumnes, és una associació amb l’objectiu de col·laborar amb el Centre Educatiu en allò que calga. També funciona com a fòrum de debat entre les famílies.

Ser soci de l’AMPA té un preu de 20€ per família a l’any.

A través de l’AMPA també podeu contractar l’assegurança escolar que té un preu de 11€ anuals per alumne.

També podeu fer el pagament del material escolar de Infantil i 1r cicle (1r i 2n de Primària) a través de trasnferència bancària, indicant en el concepte nom complet i curs de l’alumnat i enviant el justificant per email.

L’AMPA disposa de uniformes (no obligatoris) per a les famílies que així ho desitgen, tant famílies sòcies com no sòcies. L’uniforme consta de samarreta roja amb brodat (mànega curs o llarga) i pantaló negre amb brodat (tant curt com llarg). Altres peces de roba disponible són: jaquetes de xandall, forro polar, polo d’estiu de color blanc, etc…

Uneix-t’als canals de Telegram i de Whatsapp de l’Ampa per a estar al dia de totes els novetats i informacions

clic per obrir Telegram

Correu electrònic per a enviar justificants: ampabalaguera@gmail.com