Llibres de text i materials escolars

Ací podreu trobar els llibres de text i el material escolar per a aquest curs.

En quant al MATERIAL ESCOLAR:

INFANTIL: El material és socialitzat, s’abona l’import establert a l’AMPA mijançant transferècica bancària des del juliol fins al mes de setembre. Cal enviar justificant de pagament indicant el nom de l’alumnat i el curs al que va a passar. El email de l’ampa és ampabalaguera@gmail.com.

PRIMÀRIA:

1r i 2n: igual que en infantil, el material és socialitzat. S’abona l’import establert a l’AMPA mijançant transferècica bancària des del juliol fins al mes de setembre. Cal enviar justificant de pagament indicant el nom de l’alumnat i el curs al que va a passar. El email de l’ampa és ampabalaguera@gmail.com.

3r, 4t, 5é i 6é: ténen dos classes de material:

• Individual: ha de portar el seu nom i portar-lo al principi de curs
  • Comú (arts): no ha de portar el seu nom. Cal dur-lo a l’escola el dia assignat per tal que les mestres d’Arts puguen portar un registre de qui ha portat qué. No ha de dur el nom de l’alumne escrit a cap lloc. Si el material es porta a l’escola un dia que no toca, es retornarà.