Dia de l’esport 2024

Hui ha sigut un dia molt especial, hem celebrat el Dia de l’Esport i les Olimpíades Balagueres junt amb els amics del CRA El Pinar d’Alcublas-Higueruelas.

El matí ha començat amb la cerimònia d’inauguració, on els alumnes de 6é han portar els Anells Olímpics al centre del nostre pati. Desprès, tot l’alumnat de la nostra escola i de l’escola agermanada, han desfilat per cursos, mostrant els seus colors i acompanyats de la nostra xaranga particular, formada per xiquets, xiquetes i mestres de les dos escoles.

Hem format, al pati gran i entre tots, els 5 anells olimpics, ens ha quedat així de xulo!:

La nostra mestra Laura ha fet un discurs on hem après un poc més sobre els jocs i finalment hem encés el pebeter olímpic, portat per un alumne del CRA El Pinar.

A continuació, hem sigut partícips de diferents jocs i activitats: futbol a cegues, cementeri, atrapa la bandera, birles, construcció de torres, circuits de piscomotricitat… que han conformat les disciplines de les nostres Olimpiades particulars.

Per acabar, ens hem tornat a reunir al pati per ballar tots junts una cançó, que vam aprendre ahir al taller d’expressió corporal amb la ajuda de les mestres de EF Laura i Belén i del nostre ex-alumne i amic, Fran.

Per concloure l’acte, Laura ens ha dirigit unes boniques paraules sobre la importància de l’esport, de l’esforç, de la lluita en equip, de la convivència… valors que representen els Jocs Olímpics, més enllà de guanyar medalles.

Finalment, hem passat el pebeter als nostres amics del CRA El Pinar, per a que la seua andança continue fins arribar a Paris 2024.