APP mejador

Estimades famílies,

esta és una comunicació dirigida a les famílies de l’alumnat USUARI DEL MENJADOR ESCOLAR.
Enguany es va decidir en Consell Escolar que l’empresa que gestionarà el servici del menjador este curs serà *SERVALIA.

Entre altres millores, esta empresa ens oferix una aplicació molt senzilla i completa (CONTACOMES) que ens oferirà la possibilitat no sols de veure el menú i rebre el feedback de com han menjat els nostres fills i filles, sinó també de notificar si el nostre fill o filla no es quedarà a menjar o si sol·licitem dieta blana.

Este és l’enllaç per a poder descarregar l’aplicació en els nostres telèfons i la clau del centre per a poder registrar-nos (clic en la imatge):

Este és el manual per a saber utilitzar-la:

CONTACOMES-MANUAL-FAMILIES

Us demane que us l’instal·leu i us registreu, és molt senzill. A poc a poc deixarem d’utilitzar el correu electrònic per a comunicar les absències i només utilitzarem l’aplicació. És molt senzill, si no es quedarà només heu de desmarcar el dia. El justificant podreu enviar-lo per correu electrònic al llarg del mes. Demà us manarem un document amb les normes. Si teniu qualsevol dubte podeu contactar-me sense problemes.

Una salutació,