Auxiliar de Conversa

Hello families!

Com altres cursos, enguany tenim una Auxiliar de conversa per a tot el curs escolar. El seu nom és Riya i ve de la Índia. Ací teniu una xicoteta presentació:

Hola, sóc Riya. Vaig créixer a Ranchi, una petita estació de muntanya a la part oriental de l’Índia, amb el meu pare, la meva mare i un germà major. Vinc d’una família molt unida, amorosa i solidària que es tractem com a amics i estic molt agraïda per això. De menuda m’agradava la literatura i ja sabia que em dedicaria a això en el futur. Vaig estudiar Literatura Persa als meus estudis de grau i vaig fer el meu primer màster en literatura persa. Vaig fer un altre màster en Lingüística Aplicada perquè estava, i encara estic, molt fascinat per les llengües i el seu funcionament. Abans de vindre ací com a professor d’anglès treballava com a dissenyadora d’experiències d’aprenentatge a Harvard Business Publishing. M’encanta aprendre disseny i sentisc que és la meua vertadera vocació. Quan no treballe, estic viatjant o llegint un llibre (el meu segon amor).

Riya estarà amb nosaltres des del 1 d’octubre fins al 30 de maig. Ve a l’escola 4 dies a la setmana i desenvolupa les seues activitats amb els alumnes de Primària, des de 1r fins a 6é. A més, dona classes particulars, s’ofereix per a donar classe als alumnes o famílies que estiguen interessades. Podeu preguntar al mestre/a d’anglès de la vostra escola.

L’objectiu del programa de Auxiliars de conversa és estimular l’aprenentatge d’idiomes i el coneixement d’altres cultures dins del projecte educatiu de cada centre escolar.

La participació de l’auxiliar de conversa en un centre educatiu com a parlant nadiu d’una llengua estrangera estimularà l’aprenentatge d’aquesta llengua d’una manera natural i directa. Serà un ambaixador cultural amb qui podrem aprendre altres maneres de viure, altres costums i altres maneres d’entendre el món. La funció principal del centre educatiu és donar suport a les activitats planificades pel professor i donar l’oportunitat a l’alumne de practicar la llengua que apren amb una persona nativa de la llengua estrangera que estudia.