Eco-reptes 23-24

Eco-repte-abril

Hola famílies,

L’eco-repte d’aquest mes, està relacionat amb l’objectiu 13 de les ODS: garantitzar una vida sana i promoure el benestar de tots i a totes les edats.

El dimarts 30 d’abril convidem l’alumnat a vindre a l’escola en bicicleta, patinet NO ELÈCTRIC o patins (sempre que tinguen la destressa de llevar-se’ls i posar-se les sabatilles). habilitarem espais del centre per deixar-los aparcats durant les classes.

Marc

Hola famílies,

L’eco-repte d’aquest mes, està relacionat amb l’objectiu 14 (conservar i utilitzar sosteniblement els oceans) i el  15 ( protegir,restablir i promoure l’ús sostenible dels ecosistemes terrestres) de les ODS.

Amb motiu del dia de la mar (17 de març) i del dia dels boscos (21 de març) l’eco-repte consistirà en anar amb la família a un parc,una platja, un bosc, etc. Fer una foto d’una part que estiga bruta,netejar-la i tornar a fer la foto de la zona neta. Aquestes dos fotografies(no han de surtir persones),  s’enviaran als tutors via e-mail, que els imprimiran per fer un mural al centre.

eco-repte-gener_

Hola famílies,

L’eco-repte d’aquest mes, està relacionat amb l’objectiu 16 de les ODS: Pau, justicia i institucions sólides. Amb motiu de la celebració del dia de la Pau, el 30 de gener, es donarà a l’alumnat un paper per escriure un missatge escrit referent a la pau.

Aquest missatge formarà part d’un mural a l’entrada de l’escola.

Hola familias,

El eco-reto de este mes está relacionado con el objetivo 16 de las ODS: Paz, justicia e instituciones sólidas.

Con motivo del día de la Paz, el  30 de enero, se entregará al alumnado un papel en el que escribirán un mensaje referente a la paz.

Este mensaje formará parte de un mural a la entrada del colegio.

Muchas gracias por vuestra colaboración.

Desembre

Hola famílies,

Comencem amb els eco-reptes per aquest curs. L’eco-repte d’aquest mes és: “A un joguet utilitzat una segona vida li donaràs”. Aquest curs ens hem proposat treballar els ODS (Objectius del desenvolupament sostenible). Amb aquest eco-repte intentem fomentar l’objectiu 12 entre el nostre alumnat: Producció i Consum responsable.

Detalls de l’eco-repte:

• Des del proper dilluns 4 fins al dilluns 18, l’alumnat que vulga podrà portar un joguet amb el qual ja no juga perquè un altre xiquet/a puga gaudir-lo.
  • Els joguets han de tindre totes les peces i encara han de funcionar.
  • L’alumnat ha de ser capaç d’entregar el joguet personalment per a ser conscient de l’acció que està fent.

Tots els joguets que s’arrepleguen s’entregaran a una associació benèfica del poble perquè arriben a tots els xiquets/es que més ho necessiten.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

¡Hola familias!

Comenzamos los eco-retos de este curso. El ECO-RETO de este mes es: “Darle una segunda vida a un juguete utilizado”. Este curso nos hemos propuesto trabajar los ODS (Objetivos del desarrollo sostenible). Con este eco-reto intentamos fomentar el objetivo 12 entre nuestro alumnado: Producción y consumo responsable.

Es por eso que desde el próximo lunes 4 hasta el lunes 18, los alumnos que quieran podrán traer un juguete con el que ya no juegan para que otro niño/a pueda disfrutarlo. Los juguetes deben tener todas las piezas, aún funcionar y los alumnos deben ser capaces de entregarlos ellos mismos, así serán conscientes de la acción que están realizando.

Todos los juguetes que se recojan se entregarán a una asociación benéfica del pueblo para que lleguen a los niños/as que más lo necesitan.

Muchas gracias por su colaboración.