Xarxallibres

INFORMACIÓ FAMÍLIES

D’acord amb el programa Xarxa Llibres, totes aquelles famílies de l’alumnat que actualment està en els cursos de 3r, 4t, 5é i 6é de Primària i que ha participat en aquest programa hauran d’efectuar la devolució dels llibres prestats i podrà continuar fent ús del banc de llibres sempre i quan el material tornat reunisca aquestes condicions:

• S’ha de tornar el lot complet que es va cedir a principi de curs.
  • Ha d’estar sense nom ni subratllats en els llibres ( a no ser que siga reutilitzat dels primers anys).
  • Dels llibres antics es tindrà en compte el seu ús anterior.
  • El folre o plàstic protector llevat.

El llistat de llibres que han de tornar de cada curs està penjat en un altre document d’aquesta web.

Si algun llibre es troba en mal estat no s’acceptarà, s’haurà de reposar amb un altre nou. Ja vam avisar el passat mes de setembre passat que cadascú/na es feia responsable de tindre cura del seu material i es va signar un compromís de manteniment. Segons la Ordre vigent, 26/2016 article 10.2 “El deteriorament dels materials per mala utilització o la pèrdua d’aquests suposarà l’obligació, per part dels pares/mares de l’alumne/a, de reposar el material deteriorat o extraviat”.

La tutora es posarà en contacte amb cada família per a establir un dia i hora. Cap família pot vindre a l’escola sense cita prèvia.

Només podrà vindre un membre adult de la família (pare o mare) amb el seu fill/a. En cas de no poder podran autoritzar a algun altre membre de la família. Haureu de dur un bolígraf propi de casa. Una vegada al Centre, hauran de rentar-se les mans a l’entrada, informar en consergeria de la seua arribada,  seguir les fletxes de direcció. Dins de l’aula hauran de mantindre la distància social establerta amb la tutora, la mare o pare mostrarà els llibres i passarà els fulls. A l’acabament se li farà entrega del document justificatiu de participació en xarxa llibres si reuneix les condicions.

Si alguna família vol donar-se d’alta ha de fer la sol·licitud a través de l’enllaç que tenim més avall i enviar el document final a l’adreça electrònica de l’escola (46005107@gva.es). No valen captures de pantalla, és el resguard original del document.

L’alumnat de 1r i 2n de Primària que ja pertany al banc de llibres de cursos anteriors, no ha de fer res, automàticament continua pertanyent a Xarxa llibres. Si alguna família vol renunciar ha d’acudir al Centre i firmar el document de renúncia. Si algú vol donar-se d’alta ha de fer la sol·licitud a través de l’enllaç que tenim més avall i enviar el document final a l’adreça electrònica de l’escola (46005107@gva.es). No valen captures de pantalla, és el resguard original del document.

L’alumnat de 5 anys d’Infantil que passa a 1r  de Primària, ha de fer la sol·licitud telemàticament i enviar el resguard a la direcció electrònica de l’escola (46005107@gva.es). No valen captures de pantalla, és el resguard original del document.

Per accedir a fer les sol·licituds acudir al següent enllaç: