REALFISH

Benvolgudes famílies,

Ens fa molta il·lusió comunicar-vos el llançament aquesta setmana de les receptes de peix elaborades pel nostre xef col.laborador, Sergio Fernández, en el menjador escolar.

Dins del marc del projecte de formació als nostres cuiners en EDUCA, encapçalat pel nostre equip “Culinary Trainers”, hem perfeccionat l’elaboració del peix, utilitzant la millor tècnica culinària per a cada espècie, respectant el producte i apostant  per un peix el menys processat possible. El resultat? Peixos sucosos, saborosos i desitjables.

El nostre objectiu principal és ficar en valor la importància de menjar peix i incloure’l en la dieta des de la infantesa. Mitjançant aquesta formació, pretenem augmentar l’acceptació del peix als nostres xicotets comensals que podran gaudir d’un nou plat Real Fish cada mes en el menú escolar.

ENLLAÇOS INFORMATIUS

VIDEO DE PRESENTACIÓ