Desdoblaments

Com a mesura d’atenció a la diversitat i amb l’objectiu principal d’afavorir la inclusió educativa, durant els mesos d’octubre a maig, els horaris de Primària s’organitzen tenint en compte la realització de desdoblaments, en les diferents aules, per tal de rentabilitzar el reforç educatiu.

En què consisteixen?

Dividim cada classe en dos grups heterogenis: grup 1 i grup 2. En els horaris de cada tutoria n’hi ha dues sessions seguides de Valencià i de Matemàtiques; i al seu torn, aquestes coincideixen amb dues sessions seguides de l’especialitat de Música. En la primera sessió d’aquestes dos, serà el grup 1 el que es queda en classe i realitza, per exemple, Matemàtiques amb el seu tutor/a; i el grup 2 ix de classe per realitzar Música, la qual es comparteix amb el grup 2 de l’alumnat de l’altra classe del mateix curs. En la segona sessió, s’intercanvien els grups; i és el grup 2 el que realitza Matemàtiques, i el grup 1, Música.

En el cas de segon d’Educació Primària, com que l’àrea de Música s’imparteix en diferent llengua vehicular, el desdoblament el fan entre els mestres del mateix nivell enlloc de amb el mestre de Música.

Beneficis que s'obtenen
  • El tutor/a treballa amb un grup reduit (la mitat de l’alumnat) i pot dur a terme una atenció més directa i més individualitzada.
  • Millora les relacions entre l’alumnat d’un mateix curs, però de diferents classes.
Temporalització

Durant les dos sessions setmanals de Música.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies