XARXA DE LLIBRES

Les mares i pares de l’alumnat de 5 anys i aquelles famílies de Primària que no han participat de la xarxa de llibres durant el curs 2023/24, podran participar per al proper curs emplenant la sol·licitud electrònica que consta a la pàgina web de la Conselleria d’Educació.

FEU ClIC EN LA IMATGE PER A ACCEDIR A LA SOL·LICITUD

L’alumnat participant en el Banc de Llibres durant este curs no haurà de presentar cap sol·licitud, a no ser que voluntàriament renuncie a la convocatòria emplenant el full de lliurament i després d’haver tornat el lot sencer de llibres.

El termini per a entregar les sol·licituds al tutor/a serà fins al dia 21 de juny.

Els  llibres de text dels cursos de 3r fins a 6é s’entregaran al tutor/a quan vinguen a l’entrega d’informes. L’alumnat de 1r i de 2n no ha d’entregar cap llibre.

Recordeu que s’entregarà el total de llibres prestats i es valorarà el seu ús.

En el cas de pèrdua o deteriorament d’alguns llibres les famílies hauran de reposar-los fins el dia 30 de juny. Els dies 27 i 28 de juny de 9:30 fins a 14hores L’AMPA estarà disponible al centre per a facilitar aquesta tasca. En el tauler d’anuncis tindreu els diferents preus dels llibres.