SOL·LICITUD AJUDES

SOL·LICITUD AJUDES MENJADOR I TRANSPORT CURS 2023-2024

1.- AJUDES DE MENJADOR:

Menjador: https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=1245

DOCUMENTACIÓ QUE CAL PRESENTAR:

• Els pares dels alumnes del centre han de descarregar l’esborrany a la WEB FAMÍLIA, comprovar que totes les dades estiguen correctes i actualitzades abans de imprimir-lo. Una vegada imprès, es signaran correctament i s’entregaran al centre on estaran matriculats al curs 2023-2024.
    Si alguna dada és incorrecta, s’imprimeix l’esborrany, s’assenyala la circumstància que ha canviat en l’apartat G de l’esborrany, presentant junt a aquest, el document justificatiu del canvi i s’entrega tot al centre.
  • Les famílies que no siguen encara usuaris de la WEB FAMÍLIA, però si usuaris sol·licitants d’ajuda de menjador del curs anterior, serà el centre qui els proporcionarà l’esborrany.
  • L’alumnat que al 202/22023 no va sol·licitar l’ajuda de menjador, ha de presentar l’annex I, sol·licitud adjunta, amb tota la documentació acreditativa: fotocòpia dels documents d’identitat dels sol·licitants i originals (DNI/NIE/PASSAPORT) (Seran computables com a membres de la unitat familiar els fills menors de 26 anys sense ingressos, així com els majors de 26 anys, amb alguna discapacitat superior al 33% i no percebent cap ingrés), certificat d’empadronament col·lectiu, llibre de família i fotocòpia, tot aquell que estiga separat o divorciat deurà aportar sentència, així com també s’aportaran tots aquells documents/certificats, original i fotocòpia, que acrediten les dades sociofamiliars que s’al·leguen a la sol·licitud (famílies monoparentals, famílies nombroses generals o especial, discapacitats, acolliments, orfandat absoluta, violència de gènere, víctimes de terrorisme, abandonament familiar, condicions de refugiats polítics)

2.- AJUDES DE TRANSPORT

DOCUMENTACIÓ QUE CAL PRESENTAR:

• Els pares dels alumnes del centre han de descarregar l’esborrany a la WEB FAMÍLIA, comprovar que totes les dades estiguen correctes i actualitzades abans de imprimir-lo. Una vegada imprès, es signaran correctament i s’entregaran al centre on estaran matriculats al curs 2022-2023.
    Si alguna dada és incorrecta, s’imprimeix l’esborrany, s’assenyala la circumstància que ha canviat en l’apartat G de l’esborrany, presentant junt a aquest, el document justificatiu del canvi i entregant tot al centre.
  • L’alumnat que al 2022/2023 no va sol·licitar l’ajuda de transport, ha de presentar l’annex I, sol·licitud adjunta, amb tota la documentació acreditativa: Cal portar el CERTIFICAT DE DISTÀNCIA I EL D’EMPADRONAMENT COLECTIU.

HORARI DE PRESENTACIÓ D’ESBORRANYS D’AJUDES DE MENJADOR I TRANSPORT:
de 6 de JUNY fins 5 de JULIOL DE 2023
DILLUNS-DIMECRES-DIVENDRES de 9.00h a 10.30h i de 13h a 14h
SALUTACIONS

3.- SOL·LICITUD AJUDES ADQUISICIÓ MATERIAL ESCOLAR NO CURRICULAR 2023-2024

Resolució que té com a objecte convocar ajudes econòmiques per a l’adquisició de
MATERIAL NO CURRICULAR als alumnes:

• BENEFICIARIS DE L’AJUDA COMPLERTA DE MENJADOR ESCOLAR
  • PERSONES BENEFICIÀRIES DIRECTES DE L’AJUDA DE MENJADOR ESCOLAR

CONCEPTES SUBVENCIONABLES:

• Material no curricular d’ús directe per als alumnes que puga ser necessari per al desenvolupament de les activitats educatives del centre… NO PER A MATERIAL DE XARXA LLIBRES.
  • MATERIAL adquirit entre el 22 de Juny i el 30 de setembre de 2023.
    Presentant al CENTRE el Ticket o factura amb el nom de la persona sol·licitant i on s’especifique clarament el material adquirit. DURANT ELS 10 DIES SEGÜENTS A LA PUBLICACIÓ DE LA RESOLUCIÓ DE LA CONCESSIÓ DE LES AJUDES AL TAULER DEL CENTRE.
  • NO es subvenciona material informàtic. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS:
  • En l’esborrany d’ajuda de menjador, marcant la casella corresponent a l’ajuda de material escolar.
  • Les persones que no disposen d’esborrany de menjador, emplenar SOL·LICITUD de l’annex.

QUANTIA DE L’AJUDA:
L’import màxim individualitzat de l’ajuda serà de 30euros.

RESOLUCIÓN de 2 de junio de 2023, de la Conselleria de Educación, Cultura y Deporte, por la cual se convoca la concesión de ayudas económicas para la financiación de material escolar no curricular para el alumnado perteneciente a familias en situación de vulnerabilidad socioeconómica, escolarizado en los niveles de Educación Infantil, Educación Primaria y Educación Especial en centros educativos sostenidos con fondos públicos de la Comunitat Valenciana, para el curso 2023-2024.

ATENTAMENT
LA DIRECCIÓ