PIIE- PATIS COOPERATIUS

PATIS COOPERATIUS

Bones notícies! El projecte d’investigació i innovació educativa (PIIE) que ha presentat el CEIP Jaume I (“El pati que volem”) ha estat aprovat per la Conselleria d’Educació  i ha rebut una ajuda econòmica; la xifra exacta es confirmarà a la resolució definitiva. El nostre projecte vol fer d’aquest espai un lloc verd, coeducatiu i actiu.

Per tal de dur a terme les diferents accions que tenim programades, la comissió de pati vos convida al claustre, famílies i alumnat a una primera reunió el divendres 15 d’octubre a les 17.00 en la porxada de l’escola, on tindrem una primera presa de contacte i compartirem propostes i idees, elaborarem un llistat de materials i crearem diferents grups de treball.

La següent reunió es realitzarà el divendres 22 d’octubre a les 17.00 en el mateix lloc on ens posarem mans a l’obra! Depenent de l’evolució del treball, planificarem les següents trobades. Per a qualsevol dubte o suggeriment podeu escriure a la següent adreça electrònica: paticoeducatiujaumeprimer@gmail.com

Esperem la vostra assistència! Totes i tots fem l’escola!

Adjuntem el vídeo que es va presentar a la Conselleria d’Educació en el qual s’expliquen els objectius i activitats proposades per tal de desenvolupar el projecte.