INFORMACIÓ HORARI JORNADA CONTINUADA

NOTA INFORMATIVA PER A PARES / HORARIS JORNADA CONTINUADA

MOLT IMPORTANT: PER AL BON FUNCIONAMENT SEREM SUMAMENT RIGUROSOS AMB ELS SEGÜENTS HORARIS:

DES DE L’1 D’OCTUBRE FINS AL 31 DE MAIG.

HORARI LECTIU: DE 9 HORES FINS A 14 HORES.

HORARI MENJADOR: DE 14 HORES FINS A LES 15:30 HORES

“RECOLLIR ALS COMENSALS PUNTUALMENT QUE NO FARAN ÚS DE LES   ACTIVITATS EXTRAESCOLARS, JA QUE LES MATEIXES COMENÇARAN A LES 15:30 HORES “.

HORARI ACTIVITATS EXTRAESCOLARS: DE 15:30 HORES FINS A LES 17 HORES, OBRINT LES PORTES A LES 16:50 PER TAL DE COMENÇAR A RECOLLIR ALS VOSTRES FILLS/ES FINS A LES 17HORES.

HUI DIA 29 DE SETEMBRE I AL TAULER D’ANUNCIS, QUEDEN PUBLICADES LES LLISTES DELS ALUMNES PER ACTIVITAT, DIA I GRUP.

A DATA D’HUI NO ES RECOLLIRAN MÉS INSCRIPCIONS FINS AL NOU PERÍODE D’INSCRIPCIÓ.

RECORDATORI D’ORGANITZACIÓ D’ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

1.- La inscripció inicial en l’activitat serà per a tot el curs.

2.- Si vols canviar d’activitat, 10 dies abans de finalitzar el trimestre ho notificaràs “omplint una nova inscripció”.

3.- Es podrà causar baixa una vegada finalitzat el trimestre, notificant-ho 10 dies abans.

4.- Excepcionalment podràs causar baixa en qualsevol moment sempre que quede totalment justificat amb  els documents pertinents.

5.- S’entendrà que un/a alumne/a amb més de 5 faltes no justificades, causarà baixa automàticament.

6.- Deu minuts abans de les 17:00 hores s’obriran les portes per tal de recollir als alumnes.

7.- No complir les normes suposarà la no admissió de l’alumne/a en les activitats la resta del curs.

8.- Trimestralment revisarem les normes.

La Direcció

Puçol, 29 de setembre de 2.023