ORGANIGRAMA DE L’AMPA

L’A.M.P.A., és l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes. I en aquest centre, som part molt important, coordinada i implicada amb el funcionament diari de l’escola. Participem i ajudem en activitats fonamentals de l’escola, no sols en activitats lúdiques i festives, sinó també en l’àmbit educatiu i en programes bàsic per al bon quefer de l’escola.

Estem al servei de totes les mares i pares que desitgen fer-nos alguna consulta, així com per a aquells que vulguin col·laborar amb nosaltres.

Els membres de la directiva de l’A.M.P.A. són els següents:

• PRESIDENT:
    • Paqui García Miranda