LOGO CONTEST

OCTUBRE 2019. ERASMUS+ LOGO CONTEST

Seguint amb el nostre projecte KA229 “Recycle today for a better tomorrow”, hem dut a terme una activitat de manera simultània amb els centres escolars socis membres d’aquest projecte.

Es tracta d’un “logo contest” en el que l’alumnat de 3r a 6é ha realitzat a l’aula de Arts&Crafts el dibuix d’un logotip relacionat amb el reciclatge i cura del medi ambient. Podeu veure els dibuixos finalistes i guanyadors a l’entrada de l’edifici de primària.

Aquest és el logo que representarà al nostre centre:

Nota:El projecte Recycle today for a better tomorrow està cofinanciat pel programa Erasmus + de la Unió Europea. El contingut d’esta publicació és responsabilitat exclusiva del CEIP Jaume I i ni la Comissió Europea, ni el Servei Espanyol per a la Internacionalització de l’Educació (SEPIE) són responsables de l’ús que puga fer-se de la informació ací difosa.