PINE TREES PLANTATION

El passat dimarts 5 de novembre l’alumnat de 5é va plantar dors arbres al pati de l’escola en memòria del projecte KA2 “Recycle today for a better tomorrow”. Esta activitat s’ha dut a terme en tots els centres escolars que formen part del projecte.

Nota:El projecte Recycle today for a better tomorrow  està cofinanciat pel programa Erasmus + de la Unió Europea. El contingut d’esta publicació és responsabilitat exclusiva del CEIP Jaume I i ni la Comissió Europea, ni el Servei Espanyol per a la Internacionalització de l’Educació (SEPIE) són responsables de l’ús que puga fer-se de la informació ací difosa.