Pagament de taxes matrícula PAU i sol·licitud de títol de Batxillerat (alumnat amb tot aprovat)

SOL·ICITUD DEL TÍTOL DE BATXILLERAT.

DOCUMENTACIÓ:

1. Impreso de solicitud del título  Omplimentat (No és imprescindible emplenar la casella del NIA ni de la nota mitjana). Cal descarregar-ho per a poder emplenar-ho. El codi de centre és: 03000679
  2. DNI o NIE en vigor (original i fotocòpia).
  3. TAXA PAGADA (has de descarregar la Taxa i pagar-la en el banc abans d’entregar-la en el centre). L’import de la taxa ordinària és de 40,81€

Si sol·licites deducció en la taxa per família nombrosa o discapacitat, hauràs de presentar certificació de tal circumstància i fotocòpia per al seu acarament

*UCCIONES PER A OBTINDRE L’IMPRÉS DE TAXES

Seleccionar com a Òrgan gestor “*INSTITUTS D’ALACANT”, com a Taxa el tipus que corresponga al que sol·licitaràs i prem a Continuar.

Seleccionar el Tipus de matrícula: Ordinària, Família Nombrosa General, Família Nombrosa Especial, Discapacitat acreditada igual o superior al 33%; i de nou es prem a Continuar.

El document que s’obri cal emplenar-lo, prémer el botó gran “Acceptar” i imprimir-lo.  Aquest document només funciona correctament amb el navegador Internet Explorer o instal·lant complements d’Adobe Reader en altres navegadors.

MATRÍCULA PER A LES PAU.

1. Emplenar la fulla de matrícula per a les PAU (Annex 1).
  2. Pagar la Tasa de las Pau

Si sol·licita deducció en la taxa per família nombrosa o discapacitat, hauràs de presentar certificació de tal *cirsunstancia i fotocòpia per al seu acarament.

Els alumnes amb Matrícula d’Honor estan exempts de pagar les Taxes de les Pau.

3. Fotocòpia del DNI.
4. Portar la fulla de matrícula, fotocòpia del DNI i les Taxes pagades fins al 26 de maig de 2023 de 8.30 a 13.30 h.

INSTRUCCIONES PARA OBTENER EL IMPRESO DE TASAS

Tipus d’accés: Personal extern de la Universitat d’Alacant.
Dades: Introduir les dades personals.
Concepte: Proves d’aptitud per a accés a Universitat.
Descomptes: seleccionar el que procedisca.
Generar rebut.
Imprimir-ho i Pagar-ho.

0_Calendario-de-admision-matricula-escolar-2023-2024-ESO-Bachillerato-y-Formacion-profesional