El claustre d’ESO participa activament en la vaga educativa de la Comunitat Valenciana

La jornada de vaga educativa celebrada hui a tota la Comunitat Valenciana ha comptat amb una gran participació del professorat i una important presència en les manifestacions organitzades a València i Alacant.

Gran part del claustre d’ESO s’ha sumat a les mobilitzacions en defensa de l’educació pública, participant en diferents accions reivindicatives al llarg del dia. Entre elles, ha destacat l’elaboració d’un taüt simbòlic realitzat pel professorat del centre, una imatge que ha tingut un gran impacte visual i que fins i tot ha aparegut en diferents mitjans de comunicació durant la cobertura de les protestes.

Les manifestacions han reunit milers de docents, estudiants i famílies per reclamar més recursos, millors condicions educatives i una aposta ferma per l’educació pública.

Enllaços relacionats

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies