noticia_Actividades Dia contra la violencia de género_2017

DIA CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

El dilluns 27 de novembre commemorarem el Dia Contra la Violència de gènere en un acte respectuós, en el que col·laboraren tots els departaments del centre i en el que l’alumnat es va fer responsable de dedicar uns moments a les dones i xiquetes assassinades.

D’un en un alumnat vestit de negre va sortir al pati portant un cartell, que representava a cada una de les dones assassinades a l’any 2017, mentre s’anomenava el nom i l’edat de la dona assassinada. Altres cartells baix els títols «ens cuidarem les unes a les altres ,»recorda: no estàs sola», «ni una menys» o «no faces tracte amb el maltracte» va fer reflexionar a un públic que permaneixia en silenci, conscient d’aquesta realitat trista que cal eradicar.

Alumnat de 4rt de l’ESO va presentar l’acte i llegiren uns manifests per informar i conscienciar de la situació actual que pateixen les dones i  per a denunciar els actes masclistes, violents i d’assassinat, que malgrat el rebuig social que produeixen, estan a l’orde del dia.

IMATGES

També, l’IES de Vallada baix el lema «No és no», hem continuat una campanya, ja present en altres àmbits, per a que la paraula de la dona siga respectada i valorada en qualsevol situació. Volem mostrar així el nostre rebuig front als actes violents, discriminatoris i de menyspreu cap a les dones.