–
DEJANDO HUELLA – REUNIÓ AMB L’ALCALDESSA DE VALLADA
«Una representació del grup de treball «Dejando huella» es va reunir el passat dimarts, 4 de desembre, amb l’alcaldessa de Vallada, Na Mª José Tortosa, per expossar la seua preocupació pel destí dels gossos abandonats del municipi i oferir ajuda per tal de poder canviar l’actual gestió.»
