noticia_Trobades 2017 – Vallada

Trobada d’Escoles en Valencià de la Costera

Com tot/es sabeu aquest any 2017 la Trobada d’Escoles en Valencià de la Costera es realitza a Vallada. Per aquest motiu i com a element de difussió s’ha preparat un Lipdub que han realitzat el alumnes de 1er del TAFAD del nostre centre amb la participació del CEIP Ramón Martí Soriano, l’Escoleta de Vallada,  l’IES de Vallada, l’escola de Zumba.

Agraïm a totes i tots la participació i el treball realitzat.

LIP DUB TROBADA 2017 – VALLADA

FOTOS DE LA TROBADA

JA TENIM AHÍ LA TROBADA

Aquest proper dissabte ja és la Trobada al nostre poble, esteu tots/es convidats/des. Us espera una jornada plena d’activitats, tallers, contacontes, espectacles i moltes coses més que ben segur us sorprendran i us faran gaudir d’un meravellós dia.

Recordeu que a més podreu degustar de la gastronomía local de la mà de la GASTROTROBADA.

Ací vos deixem la PROGRAMACIÓ

PLÀNOLS i INFORMACIÓ

Plànol Cercavila  Plànol Tallers  Plànol Gastrotrobada- PLAÇA  Plànol Gastrotrobada– POBLE