MATRÍCULA CURS 2023/24- CICLES FORMATIUS

BENVINGUTS AL NOSTRE CENTRE!

Ací podeu veure un video que recorre el nostre centre permetent veure les instal·lacions i recursos amb que contem per dur endavant la formació dels/les nostres alumnes.

VISITA VIRTUAL

————————————————————————————————————————————————————————

MATRICULA NOU ALUMNAT DE CICLES FORMATIUS  (curs 2023/24)

————————————————————————————————————————————————————————

Es formalitzarà la matrícula del 21 i al 27 de juliol de 2024. Aquesta es realitzarà amb CITA PRÈVIA.

(S’ha de telefonar al centre).

VACANTS:

La formalització de matrícula per a cobrir les places vacants per renúncia o excedents serà a partir del 4 de setembre (sols alumnes que han partcipat en el procés d’admissió), a partir del 14 de setembre podrà participar a més qualsevol interessat sempre que tinga el requisit acadèmic.

Es recorda que es farà atenent als llistats d’espera. El termini per a matrícules finalitza el 8 d’octubre.

GRAU MITJÀ  ?

GRAU SUPERIOR  ?

A continuació podeu trobar el llistat de documentació que haureu de presentar el dia de la matricula. També cal emplenar el formulari de matricula i els consentiments/autoritzacions, imprimir-los i firmar-los per lliurar-los al centre.

IMPORTANT!

EN CAS DE NO CONVIVÈNCIA DE PROGENITORS D’UN MENOR D’EDAT, CAL QUE ELS 2 PROGENITORS SIGNEN TOTA LA DOCUMENTACIÓ.

Descarrega