* Beca Erasmus + per a l’alumnat ESO curs 2023-24

Els alumnes que desitgen sol·licitar la beca han d’emplenar la sol·licitud i presentar-la a la Secretaria del Centre:

E.S.O. (Curs 2023/24)
· Presentació de sol·licituds d’admissió: Del 2 al 12 de maig
· Publicació de les llistes provisionals:19 de maig
· Presentació de reclamacions:22 al 24 de maig
· Publicació de les llistes definitives:26 de maig

Requisits de participació

• Presentar la sol·licitud en temps i forma.
  • Estar matriculat en el centre en algun dels cursos de la convocatòria (3er i 4t)

Criteris de selecció

• Criteri 1 / 40 punts: Aspectes Personals:

– Capacitat d’integració, d’adaptació, flexibilitat, capacitat per a enfrontar-se a noves situacions. (0 a 10 punts)

– Resoldre problemes, treballar en equip .(0 a 10 punts)

– Iniciativa pròpia, responsabilitat i compromís. (0 a 10 punts)

– Compliment de les normes del centre, tracte respectuós al professorat, companys i personal del centre. (0 a 10 punts)

• Criteri 2 /20 punts: Nivell d’anglès: Mobilitat short-term: Mitjana 1r, 2n ESO / Mobilitat long-term: Mitjana 1r, 2n i er d’ESO
  • Criteri 3 /15 punts: Expedient acadèmic: Mobilitat short-term: Mitjana 1r, 2n ESO / Mobilitat long-term: Mitjana 1r, 2n i er d’ESO
  • Criteri 4 /15 punts : Implicació de l’alumnat en altres activitats extraescolars i complementàries anteriors, ser o haver sigut delegat/ada de classe acceptació d’acollir altres alumnes.
  • Criteri 5 /10 punts Si l’alumne presenta una discapacitat o és beneficiari d’una Beca MEC.

Comissió de selecció

Tutor/a del curs, Coordinadora Erasmus, Orientadora i Membre de l’equip directiu.

Motius d’exclusió una vegada adjudicada la beca

• No complir les tasques establertes abans de la mobilitat.
  • No assistir de manera injustificada a la formació d’idiomes.
  • No assistir a les reunions de coordinació de manera injustificada.
  • No presentar-se a les proves o entrevistes de selecció sense justificació.
  • L’alumnat amb amonestacions greus no podrà participar. Així com, aquells amb un informe negatiu per part de l’equip docent.

Renúncia

En temps i forma a la Coordinadora E+, presentant una instància general per registre d’entrada amb la justificació pertinent un mes abans de la mobilitat.

Si no està justificat, no podrà accedir a una Beca Erasmus + en este centre i caldrà que torne la quantitat de la beca si l’haguera rebut.