Excursions PMAR_2016_17

PMAR_PARCS DE VALLADA

– ELS PARCS   Salimos del instituto por la calle del pabellón y fuimos recto,luego,llegamos al centro nuevo de salud y detrás hay un parque pequeño donde encontramos tres banquitos y un gran huerto de olivos. A continuación fuimos por la calle de arriba y había otro parque un poco más pequeño con un árbol ... Llegir més

PMAR_eTwinning-Show me your town

– PMAR_eTwinning-Show me your town L’alumnat de PMAR està participant en diferents projectes eTwinning; entre ells un anomenat "Show me your town" on treballen amb alumnes de Finlàndia, Portugal, Ucranïa i Alemanya. Una de les activitats era mostrar el poble de Vallada i ací està l’enllaç del vídeo que els alumnes han enviat.

PMAR_EXCURSIÓ_LA VEGA

– LA VEGA   Eixim l´institut i ens dirigim al camí de terra que hi ha baix de l´institut.   Després vam anar al passeig que hi ha davant de la gasolinera i vam continuar per el carril bici, fins arribar al antic pont i vam baixar per un camí on hi havia fileres de ... Llegir més

PMAR_EXCURSIÓ_ESTACIÓ VELLA

– ESTACIÓ VELLA   Vam anar a l´estació vella on abans passava el tren però ara està abandonada. Vam anar pel pont de l´entrada de Vallada,fins arribar al parc de bombers, vam seguir recte i es va acabar la carretera, i per la via a la dreta està l´estació vella. L´estació va ser inaugurada el ... Llegir més

PMAR_EXCURSIÓ_RIU

– RECORREGUT AL RIU   Vam anar al riu de Vallada, ara no té aigua però farà aproximadament un mes va ploure molt i va fer una riuada. Tot el que està al voltant està destrossat, la professora Lorena ens va explicar la vegetació de la ribera del riu … També vam arreplegar algunes fulles ... Llegir més

PMAR_EXCURSIÓ_TARRASSOS

– LA COVA DE L´ARGILA I EL BARRANC DE TARRASSOS   Eixim de l´institut, anem cap al pavelló seguint recte pel carrer fins arribar a una senda situada a la dreta. És una senda que passa per la font del Remblar, fins arribar a la cova de l´Argila,on vam estar uns minuts observant els immensos ... Llegir més

PMAR_EXCURSIÓ_LACARRASCA

– LA CARRASCA   Per anar a la carrasca feia falta passar per la depuradora de Vallada, on podem observar una gran maquinaria que va depurant l´aigua poc a poc.    Després vas per un camí que quan acaba hi ha un entrador on podem tirar endavant i on podem observar grans camps de tarongers ... Llegir més

PMAR_PARCS DE VALLADA

ELS PARCS

A continuación fuimos por la calle de arriba y había otro parque un poco más pequeño con un árbol muy grande y dos banquitos,que normalmente se sientan los ancianos por la tarde para hablar de sus cosas.

Luego estuvimos en un parque que estaba arriba que se llama “el parque de La Torre”es más grande y hay un tobogán pequeño,un gran balancín y unos columpios que actualmente están un poco viejos y oxidados

Y aquí termina nuestra ruta por los parques de Vallada.

PMAR_eTwinning-Show me your town

Eixim l´institut i ens dirigim al camí de terra que hi ha baix de l´institut.

Després vam anar al passeig que hi ha davant de la gasolinera i vam continuar per el carril bici, fins arribar al antic pont i vam baixar per un camí on hi havia fileres de bancals, vam pujar una costereta i vam eixir de la Vega.

Vam estar una estona,i vam tornar a l’institut per el mateix camí que la excursió anterior (per la depuradora).

Vam anar a l´estació vella on abans passava el tren però ara està abandonada.

L´estació va ser inaugurada el 19/11/1858 amb l´obertura del tram de l´Alcúdia de Crespins, Moixent és la línia que anava a unir Almansa en València.

PMAR_EXCURSIÓ_RIU

RECORREGUT AL RIU

També vam arreplegar algunes fulles i rames d’ alguna planta per a fer un herbari a l´institut.

Després vas per un camí que quan acaba hi ha un entrador on podem tirar endavant i on podem observar grans camps de tarongers i una immensa carrasca.

PMAR_EXCURSIÓ_TARRASSOS

LA COVA DE L´ARGILA I EL BARRANC DE TARRASSOS

És una senda que passa per la font del Remblar, fins arribar a la cova de l´Argila,on vam estar uns minuts observant els immensos blocs d´argila.

Després vam baixar pel camí on abans era riu, fins arribar al barranc de Tarrassos, allí vam explicar que es podia pescar en eixe riuet.

Aquesta ruta ens va agradar perquè vam estar uns minuts en contacte amb la natura i coneixent la seua fauna i flora.