2018_CONCURS FELICITACIÓ NADAL

Resultat d'imatges de dibuix estrella nadal

Benvolguts alumnes, com tots els anys el departament d ́EPVA organitza junt amb el centre el concurs de felicitacions de Nadal.
Vos convidem a que hi participeu amb un disseny propi i creatiu que será exposat al centre la setmana del 10 al 14 de desembre per a que totes i tots voteu quina és la més adequada i original per a felicitar aquestes dates.

Per a que el disseny siga acceptat ha de seguir les següents pautes:

– Temàtica de Nadal (evidentment)
– Format A5 (meitat d’un A4). Preferiblement a una cara i sense doblar.
– No es pot fer ús de materials amb relleu, purpurines, i qualsevol altra cosa que no deixe fer les impressions adequadament.
– La tècnica serà lliure, tenint en compte el que es diu al punt anterior.
– Pot haver-hi collage de papers, dibuix, dibuix amb lettering o sols lettering.

La votació es farà durant els dies 13 i 14 de desembre, on cada alumne atorgarà un únic vot al disseny que més li agrade, i la felicitació guanyadora serà premiada amb un lot de material valorat en 30€.
SORT I QUE GUANYE EL/LA  MÉS CREATIU/CREATIVA !!!!!