noticia_PERFORMACE 4t ESO_2017

ELS ALUMNES DE 4t d’ESO EIXEN A ESCENA AMB LES SEUES PERFORMANCE

més imatges

Tot va començar un dia en classe de Llengua Castellana i Literatura, quan la professora va proposar als alumnes de 4t del nostre IES de Vallada que feren com a treball per a l’assignatura una performance. Les cares dels alumnes en escoltar la notícia eren un autèntic poema, i s’escoltaren frases com: “això que és?”, “puja nota?”. Davant la “impressionant acollida” de la idea, la veritat és que ni els alumnes, ni la professora tenien massa expectatives posades en el projecte. Però va arribar el dia de la posada en escena, i els alumnes les superaren totes i de quina manera!
Estem acostumats que la nostra societat pronuncie moltes vegades frases com “la joventut de hui en dia no fa res”, “els joves de hui no es preocupen per res”… i la veritat és que poques vegades els reconeixem públicament tot el que fan de bo, queno és poc.
Amb estes performance hem comprovat de primera mà com saben respondre amb èxit a qualsevol cosa que se’ls proposa. Perquè amb les seues actuacions han sabut dir molt sense paraules, han mostrat la seua màgia, han extrapolat els seus coneixements per expressar sentiments, han sabut parlar en moltes llengües, s’han fet ressó dels problemes de la societat per intentar solucionar-los, han sabut mostrar la seua visió de la vida, han exaltat valors com l’amistat i han sabut donar-li un toc d’humor a la vida, que tanta falta ens fa hui en dia… Per tot això, volem des d’ací mostrar el nostre reconeixement al seu treball i animar-los que continuen treballant sempre amb la mateixa gana, perquè estem segurs que així, els resultats sempre seran extraordinaris.