TRÀMIT_ PER A L’OBTENCIÓ DEL TÍTOL

Una vegada realitzada l’avaluació ordinària i/o extraordinària i havent superat tots els mòduls i les FCT, cal tramitar la sol·licitud del títol a la Secretaria del centre.

(DEGUT A LA SITUACIÓ ACTUAL I PER TAL DE REDUIR ELS DESPLAÇAMENTS, EL TRÀMIT ES REALITZARÀ TELEFÒNICAMENT I UTILITZANT MITJANS TELEMÀTICS EXCEPTE LA RECOLLIDA FÍSICA DELS DOCUMENTS EMESOS PER LA SECRETARIA QUE ES FARÀ AMB CITA PRÈVIA)

– Alumnes de CFGM -TECAF a partir del dia 20 de juny (sense pendents) o a partir del dia 21 de juny (Convocatòria Ordinària) amb pendents de 1er

– Alumnes del CFGS-TSEAS a partir del dia 8 de juny (sense pendents) o a partir del dia 20 de juny (Convocatòria Ordinària) amb pendents

– Alumnes de FP Bàsica -Agraria a partir del dia 27 de juny (Convocatòria Ordinària)

Cal avançar i agilitzar el procés seguint les instruccions següents i realitzar el pagament de les taxes. Després, cal notificar-ho i demanar Cita Prèvia abans de passar per Secretaria.

IMPORTANT: Cal que pagueu les 2 taxes (certificació i sol·licitud de títol)

CONSULTEU ELS SEGÜENTS APARTATS:

                –TRÀMIT – CERTIFICACIÓ

                –TRÀMIT – SOL·LICITUD DE TÍTOL

 Document explicatiu (TSEAS)