noticia_FIMESO_2017

FIMESO -XII Festival intercomunitari de Música de l’ESO

FIMESO (Festival intercomunitari de Música de l’ESO) és un festival que reuneix a multitud d’alumnes que procedeixen d’instituts d’educació secundària de les comunitats de Castella la Manxa i Comunitat Valenciana.

Aquest festival se celebra cada any durant el mes de maig. Aquest any amb la XII edició del festival, es cel·lebrarà a Vallada, concretament el proper 11 de Maig, a les 12:00 h al Pavelló Municipal.

Hi participen instituts de diferents localitats: Alcoi, Almanasa, Alpera, Canals, Catadau,  Castelló de la Ribera, Elda, Moixent, Monòver, l’Olleria, Ontinyent, el Pinós, València i Vallada.

La jornada del festival consisteix en apropar, encara més, la música a l’alumnat mitjançant la realització d’interpretacions conjuntes en mode de concert, així com activitats ludico-musicals on es gaudeix d’aquest llenguatge universal.

(font: Ajuntament de Vallada)