noticia_Campanya Anima’t_2017

GRAN ÈXIT DE LA I CAMPANYA ANIMA’T

L’IES de Vallada ha creat en aquest curs la I Campanya Anima’t. Es tracta d’una iniciativa que recollirà tota una sèrie d’activitats solidàries que es distribuiran en diferents fases.

La primera fase de la I Campanya Anima’t d’aquest curs escolar ha consistit en la recollida de material escolar que ha sigut destinat, mitjançant l’ONG Save the Children, a xiquets i joves de la Comunitat Valenciana que no tenen recursos per adquirir-ne.

Amb aquest objectiu, els alumnes, professors i personal treballador del centre ha col·laborat durant tota una setmana aportant a esta campanya tot tipus de material escolar com: motxilles, estoigs, bolígrafs, llibretes… La campanya ha finalitzat amb l’entrega de tot el material recollit a Rodrigo Hernández, representant d’aquesta ONG a València, que ha assistit personalment al centre per donar també una xerrada als alumnes en la qual els ha parlat del treball que realitza l’ONG i del destí del material arreplegat.

L’èxit d’aquesta primera fase de la I Campanya Anima’t ha sigut espectacular, per això volem agrair a totes les famílies la seua participació en aquesta iniciativa, i esperem poder continuar contant amb la vostra col·laboració per a properes campanyes solidàries.