noticia_Dia de l’arbre_2017

31 de gener

Els i les nostres alumnes junt amb l’equip docent del centre, han celebrat el passat dia 2 de febrer el Dia de l’arbre. Tot i que el temps no va voler acompanyar un any més, no es van deixar vencer i “cames, amunt!” van empendre el camí cap al paratge de “Les Ermites” on aixada en mà van anar plantant un a un fins 200 exemplars d’especies d’arbres. Aquestos eren: pins (blanc i pinyoner), carrasques i roures valencians i foren subministrats per la Conselleria d’Agricultura, medi ambient, canvi climàtic i desenvolupament rural.

Els alumnes de FP Bàsica prepararen un tríptic per saber el que havien de fer a l’hora de transplantar.

Esperem veure creixer tots aquestos arbres i que el dia de demà donen sobra i verdor a la nostra serra.

Ací vos deixem algunes imatges del dia…

IMATGES