2020_INFORMACIÓ NOU ALUMNAT DE 1er d’ESO

BENVINGUTS AL NOSTRE CENTRE!

Ací podeu veure un video que recorre el nostre centre permetent veure les instal·lacions i recursos amb que contem per dur endavant la formació dels/les nostres alumnes.

VISITA VIRTUAL

A més, ací teniu una presentació de tot allò que oferim i tota la informació relacionada amb el procès d’admissió.

Vos convidem a visitar-la

————————————————————————————————————————————————————————

MATRICULA NOU ALUMNAT DE 1er  (curs 2020/21)

————————————————————————————————————————————————————————

Els alumnes procedents de centres adscrits que no hagen sol·licitat plaça en un altre centre podran avançar la formalització de la matrícula del 26/06/2020 al 10/07/2020. Aquesta es realitzarà amb CITA PRÊVIA.

La resta (els que participen en el procés d’admissió) formalitzaran la matrícula del 28 al 31 de juliol i 1 i 2 de setembre 2020.

La formalització de matrícula per a cobrir les places vacants per renúncia o excedents serà 3 de setembre (sols alumnes que han partcipat en el procés d’admissió)

Descarrega

FORMULARI EMPLENABLE DE MATRICULA DE 1er d’ESO