noticia_Erasmus KA219

KA 219 “Inclusion through farming”

Aquesta setmana professorat de l’IES de Vallada s’ha desplaçat a la localitat anglesa de Birmingham per ultimar els preparatius del programa KA219 “Inclusion through farming” on 20 alumnes i 8 professors/es en total viatjarem a 4 països per tal d’intercanviar experiències educatives i relacionar-nos amb altres realitats culturals mitjançant experiències rurals.

A més, professorat i alumnat d’altres ciutats europees com Paris, Berlín, Birmingham i Sant Martin (Antilles Franceses) ens visitaran a l’octubre de 2018 per tal de conéixer l’entorn mediterrani, totalment desconegut per a ells.

En les properes setmanes s’informarà a tota la Comunitat Educativa dels detalls del projecte per tal de fomentar la seua participació.

Animeu-se i participeu.