TRÀMIT_CONVALIDACIÓ MÚSICA ESO

– CONVALIDACIÓ/EXEMPCIÓ DE MATÈRIES D’ESO AMB ENSENYAMENTS PROFESSIONALS DE MÚSICA I DANSA O BÉ PER ACREDITAR LA CONDICIÓ D’ESPORTISTA D’ALT NIVELL, D’ALT RENDIMENT O D’ÈLIT A LA C.V.

L’alumnat que cursa simultàniament ensenyaments professionals de música i de dansa, o bé que acredita la condició d’esportista d’alt nivell, d’alt rendiment o d’elit, podrà beneficiar-se de convalidacions i exempcions, seguint allò que s’ha indicat en les ordres de més avall. (veure apartat Normativa)

Podrà determinar-se la CONVALIDACIÓ de:

-la matèria de Música en tots els cursos,

-la matèria de Lliure configuració autonòmica en els cursos de 1er a 3er,

-una matèria específica en 4t curs,

per la seua correspondència amb la realització d’ensenyaments professionals de música i dansa, sempre que s’acredite convenientment les assignatures amb què es convaliden, o bé amb la pràctica esportiva, per part de l’alumnat que acredite la condició d’esportista d’alt nivell, d’alt rendiment o d’èlit a la Comunitat Valenciana.

Podrà determinar-se la EXEMPCIÓ de:

-la matèria d’Educació Física en tots els cursos,

per la seua correspondència amb la realització d’ensenyaments professionals de música i dansa, sempre que s’acredite convenientment les assignatures amb què es convaliden o bé que acredite la condició d’esportista d’alt nivell, d’alt rendiment o d’èlit a la Comunitat Valenciana.

Les matèries objecte de convalidació no seran tingudes en compte en el càlcul de la nota mitjana d’ESO.

Per coneixer les matèries a convalidar/eximir podeu consultar el document normatiu.

Com es sol·licita:

Després de formalitzar la matrícula de la matèria o fora del període de matrícula, sempre abans del 31 d’octubre (CONVALIDACIÓ) o abans del 15 d’octubre (EXEMPCIÓ) .

Presentant en la SECRETARIA DEL CENTRE docent la documentació següent:

• Sol·licitud dirigida al titular o a la titular de la direcció del centre docent, degudament omplida segons el model oficial.

Model de Sol·licitud :

– Annex A – per a estudiants de conservatòri

– Annex B – per a esportistes d’èlit

• Acreditació: Certificats acadèmics o de matrícula del conservatòri i/o document acreditatiu de la condició d’esportista (BOE, DOGV, certificació,…)

Correspon a la direcció del centre reconeixer les convalidacions/exempcions establides i la resolució (concessió o denegació) es notificarà abans que finalitze el mes de novembre.

——————————————————————————————————————————————-

Convalidacions i exempcions per al curs 2019-2020