Tràmits

CERTIFICATS ACADÈMICS

1. Sol·licitud
  2. Taxa (veure apartat ‘TAXES’) i justificant de pagament (només certificats de batxillerat)

No es paguen els certificats de secundària. Un cop sol·licitat el certificat el termini per lliurar podrà ser de 7 dies hàbils.

CERTIFICAT DE NIVELL DE VALENCIÀ

• Homologació del nivell de valencià (A1, A2, B1, B2, C1) amb els estudis del sistema educatiu.
    • Curs 2024/2025. El procediment d’expedició dels certificats l’iniciarà el centre on l’alumnat haja cursat els seus estudis.
    • Cursos anteriors. Amb caràcter retroactiu, l’alumnat que haja cursat els seus estudis fins al curs 2023-2024, tindrà dret al reconeixement dels seu nivell de valencià.

CERTIFICATS A2 IDIOMES

1. Solicitud específica Nivell A2

CONVALIDACIONS/EXEMPCIONS

• Exempcions de valencià

TÍTOLS I DUPLICATS

SECUNDÀRIA (Només duplicats)

2. Fotocopia DNI
  3. Només per a duplicats: Taxa (veure apartat ‘TAXES’) i justificant de pagament

BATXILLERAT

2. Fotocopia DNI
  3. Taxa (veure apartat ‘TAXES’) i justificant de pagament

TAXES

S’ha de presentar el MODEL 046. Per a això, seguir les següents instruccions:

1. Seleccioneu, segons el cas:
    • Taxes per serveis administratius (Instituts)
    • Taxes per expedició de títols.
  2. Òrgan gestor: Elegir INSTITUTS DE VALÈNCIA
  3. Seleccioneu el tipus de taxa
  4. Omplir. Després, feu clic en ‘Acceptar’
  5. Imprimir la taxa per a pagar en entitat col·laboradora, o bé fer el pagament on-line (en aquest cas, imprimiu el justificant de pagament).

En cas de reducció de taxa per qualsevol motiu, s’haurà de presentar la documentació que ho acredite.

IMPORTANT!

RECOLLIDA DE DOCUMENTACIÓ

Per a recollir qualsevol documentació, en el moment que s’indique, s’ha de presentar el DNI. Si no el recull l’interessat, s’ha d’aportar:

Recordeu que podeu telefonar al centre per consultar qualsevol dubte

INFORMACIÓ DIVERSA