Reconeiximent a la nostra alumna Mara Lisart

L’IES Torís es sent orgullós de comptar amb una alumna com Mara Lisart, de segon de batxillerat amb un expedient impecable, obtenint matrícula d’honor i quedant entre les 100 primeres millors qualificacions en les proves PAU (9,095).
Este assoliment no sols és testimoniatge de l’esforç i la dedicació de la estudiant, sinó també del compromís i la qualitat del personal docent del centre implicant-se al màxim perquè els alumnes puguen aconseguir els seus somnis.
ENHORABONA Mara per estes qualificacions ben merescudes i a continuar sumant èxits en esta nova etapa que comences.