

QUI?
Alumnat de 1r i 2n, triats pels seus companys i companyes.
QUÈ?
ACOLLIR el nou alumnat a l’aula i al centre.
ATENDRE, escoltar i donar suport als companys/es que tenen preocupacions, alegries, insatisfaccions, dubtes, problemes…
AJUDAR el companys/es en la realització d’activitats, en l’estudi…
PARTICIPAR en l’activitat general del centre, en grups de treball/estudi/oci a classe i al pati.

QUI?
Alumnat de 4t i 1r batxillerat coordinat per un/a docent acompanyen un altre xiquet/a de 1r, 2n ESO.
QUÈ?
Escoltar, estar al seu costat, vigilar que estiga bé, que avance en els seus estudis, que tinga bones amistats i que cresca sentint que és important.
Prioritzar el suport emocional a l’acadèmic.
Conversar, repassar algun contingut, llegir junts o jugar. Teixir llaços d’afecte.

QUI?
Alumnat voluntari a partir de 3r.
QUÈ?
Afavoreix la preocupació pels altres.
Cercar estratègies per a solucionar els problemes de forma no violenta.
Millorar de les habilitats socials.
Afavorir la comunicació entre els membres de la comunitat educativa.
Afavoreix que hi haja una major responsabilitat en l’alumnat (s’impliquen en el funcionament del centre).
