L’IES Torís participa en la carrera 10k de Xest

El passat 25 de maig un total de 71 alumnes i alumnes junt con 2 professors de l’IES Torís van participar en la carrera 10K de Cheste sota el lema “La festa del deporte”.

A les 19.00 es llançava la traca que anunciava l’eixida de la prova regna de 10km i la intercentres de 3km, en la qual participaven diferents instituts de la comarca. Ambdues van compartir un recorregut urbà per els llocs més emblemàtics de la localitat i van fer passe per els voltants de l’escenari de Vinaxest, rebent l’ànim de nombrós públic, repartit en diferents punts del traçat.

Un total de 64 alumnes van participar en la carrera de 3km on van destacar Roser Puchades i Pere Rodrigo que van guanyar en la categoria de 1° i 2° ESO, Laia Lozano que va guanyar en la categoria 3° i 4° ESO i Silvia Picó que va guanyar la categoria 1° i 2° BACH.

En la prova de 10km van participar 7 alumnes i els professors Noel Arjona i Ximo Mateu. Però el més destacat va ser la nombrosa presència de l’IES Torís ja que va superar la participació de la resta d’instituts junts.

Noticia i fotos de la carrera: https://www.cheste.es/noticia/mas-700-personas-corren-10k-cheste