Recollida de llibres de text del BANC DE LLIBRES 22/23

INFORMACIÓ PER A LES FAMÍLIES I L´ALUMNAT:

L´alumnat participant en el banc de llibres està subjecte a l´obligació de fer-ne un ús adequat i acurat i de reintegrar-los en el centre una vegada finalitzat el curs escolar o en el moment que cause baixa en el centre.
El deteriorament dels materials per mala utilització o la pèrdua d´aquests suposarà l´obligació, per part dels representants legals de l´alumne/a, de reposar el material deteriorat o extraviat. Per tant:

1. Els llibres s´han de tornar en les dades indicades.
  2. Els llibres s´han de tornar nets i sense cap tipus d´anotacions, marques, ratlles, dibuixos…
  3. El professor/a no acceptarà llibres que es vegen en mal estat. A més, si posteriorment un llibre acceptat es revisa amb més deteniment i es detecta que està deteriorat, es rebutjarà i es comunicarà per Itaca a la família.
  4. L´alumne/a haurà de reposar els llibres deteriorats o extraviats. La reposició es farà amb un altre nou o usat que estiga en bones condicions, de la mateixa assignatura, curs i edició. La reposició es farà els dies 20 o 21 de juny a l´aula A0-03.

Calendario-xarxa-1