DIA 1 del JOB SHADOW en LYCÉE JAY DE BEAUFORT (PÉRIGUEUX)

La rebuda ha sigut totalment institucional, a l’entrada del Lycée les banderes de França, d’Espanya i l’europea. A més una pantalla que posava BIENVENUE AUX PROFESSEURS DE L’IES TEULADA.

Ens han acollit a la sala de reunions el director, M.Colombeau i una part del professorat per explicar-nos le programació de la setmana acompanyades d’un café i un croissant boníssim.

Tot seguit ens hem reunit amb Mme.Ingrid I la infermera que treballen conjuntament per tal de resoldre qualsevol problemàtica de l’alumnat  amb la finalitat que les condicions siguen les òptimes per a tenir éxit.

A continuació Mme.Barise, coordinadora del Batx. Tecnològic ens ha mostrat els 3 laboratoris de l’especialitat de biotecnologia i els 2 laboratoris, un de radiologia i l’altre de radioteràpia. Ens hem quedat bocabadades! Tenen una dotació de material i aparells impresionant! per cert, financiat majoritàriament per empreses privades.

Després de dinar al menjador del Lycée hem assistit a una classe d’espanyol amb Mme.Javerzac on l’alumnat ens ha fet preguntes sobre el sistema educatiu espanyol.

En acabar ens hem traslladat al COLLÈGE JEAN MOULIN on ens han explicat com treballen la inclusió de l’alumnat amb problemes d’aprenentatge. Hem entrat a unes classes anomenades ULIS que són Unitats Locals d’Inclusió Escolar especialitzades en la deficiència intel.lectual.

DIA COMPLET, DEMÀ MÉS…

M. Josep Pons i Lina Llopis