Llibres de text

Curs 2023/2024

• L'alumnat de la FPB no ha de comprar-se cap llibre.
  • Alumnat d'ESO i Batxillerat:
    • Si eres alumne del centre i estaves al Banc de llibres, sols has de comprar els llibres que tenen l'ISBN posat.
    • Si eres alumnes del centre i no estàs al Banc de llibres per què no has lliurat els llibres del curs passat, hauràs de comprar tots els llibres. Envia un correu a 46022841.secretaria@edu.gva.es per a sol·licitar el llistat de llibres amb ISBN indicant el nom de l'alumne/a i el curs. També pots vindre al centre  per una còpia de la llista.
    • Si eres nou al centre i al teu centre anterior no hi havia Banc de llibres, hauràs de comprar tots els llibres. Envia un correu a 46022841.secretaria@edu.gva.es per a sol·licitar el llistat de llibres amb ISBN indicant el nom de l'alumne/a i el curs. També pots vindre al centre per una còpia de la llista.