Plataformes digitals

Les plataformes digitals que el professorat podrà utilitzar per a comunicar-se amb l’alumnat (tipus d’ensenyament semi-presencial i en cas de que l’alumne no puga assistir a classe) seran les següents:
  • Correu corporatiu: cada alumne té un correu corporatiu amb format alu.1rcognom.nom@iessucro.com
    • Per accedir al compte s’ha d’entrar des de la pàgina de gmail.
    • Si hi ha algun problema en accedir al correu, s’ha d’enviar un correu a secretaria@iessucro.com, amb assumpte CORREU i al text indicar el problema i el nom de l’alumne/a.
  • AULES: és una plataforma per poder fer formació a distància. Es pot accedir des de aquest enllaç (ESO i Batxiller).
    • L’alumnat té com usuari el NIA (està al carnet de l’institut) i el format de la contrasenya ve indicat a la pàgina principal de la plataforma.
    • Us passem un enllaç a vídeos explicatius sobre AULES, per saber com accedir i com treballar.
  • WEBEX: per poder fer videoconferències
    • Us passem un manual per veure com funciona