Una Experiència Inspiradora: Alumnat de 4t d’ESO Visita EDEM Escola d’Empresa, Negocis i Management

El passat 13 de febrer, els estudiants de 4t d’ESO de l’IES Ricardo Marín Ibáñez van tindre l’oportunitat de submergir-se en el món empresarial gràcies a una visita educativa a EDEM Escola d’Empresa, Negocis i Management, fundada per Juan Roig i situada en el port de València.

Esta experiència única va oferir als joves una visió pràctica i estimulant del món dels negocis i el lideratge.

Durant la visita, els alumnes van ser rebuts per professionals destacats de l’àmbit empresarial, els qui van compartir les seues experiències i coneixements amb entusiasme. Des de líders empresarials fins a emprenedors exitosos, els estudiants van tindre l’oportunitat d’interactuar i fer preguntes sobre diversos temes relacionats amb el món empresarial.

Allí, el grup va realitzar el taller “Emprenedoria Lego”.

La visita a EDEM no sols va ser educativa, sinó també inspiradora. Molts estudiants van expressar el seu entusiasme per la possibilitat de convertir-se en futurs líders empresarials i emprenedors, motivats per la passió i l’esperit empresarial que impregnava l’ambient de l’escola.

En resum, la visita de l’alumnat de 4t d’ESO a EDEM Escola d’Empresa, Negocis i Management va ser una experiència enriquidora que els va brindar una perspectiva única del món empresarial. Esta oportunitat els va permetre no sols adquirir coneixements pràctics, sinó també despertar el seu interés per explorar futures carreres en l’emocionant camp dels negocis i el management.

Agraïm a EDEM per obrir les seues portes als nostres estudiants i per inspirar a la pròxima generació de líders empresarials!

A continuació podeu vore algunes fotografies.