L’alumnat de 3r ESO visita la Casa-Museu Joan Fuster i el Museu del Xocolate Comes a Sueca

El nostre alumnat de 3r d’ESO ha gaudit d’una fascinant excursió cultural visitant la Casa-*Museu Joan Fuster i el Museu del Xocolate Comes a Sueca, el passat 30 de gener.

Durant esta enriquidora experiència, els nostres estudiants van tindre l’oportunitat de submergir-se en la vida i obra del reconegut escriptor valencià Joan Fuster a la seua casa-museu, explorant el seu llegat literari i cultural, va tindre lloc una eixida a Sueca on l’alumnat de 3r ESO va visitar la Casa-Museu Joan Fuster, i va realitzar el taller “Imatges i pensaments de Joan Fuster”.

A més, els nostres joves exploradors van tindre l’oportunitat de satisfer el seu gust pel dolç en el Museu del Xocolate Comes, on van descobrir els secrets darrere de la producció d’esta deliciosa menja i van gaudir de degustacions de xocolate artesanal.

Agraïm als nostres estudiants pel seu entusiasme i participació en esta memorable excursió, així com als professors i organitzadors que van fer possible esta experiència educativa i cultural.

Estem encantats de veure als nostres estudiants compromesos amb el seu aprenentatge i explorant el món més enllà de l’aula!

A continuació podeu vore algunes fotografies.