Èxit total en el Dia de l’Esport 2024: Més de 400 estudiants van participar en la jornada esportiva

El passat 26 de març de 2024, l’IES Ricardo Marín Ibáñez va celebrar el seu anual Dia de l’Esport, un esdeveniment que promou la importància de l’activitat física entre els estudiants.

La jornada esportiva va ser un rotund èxit, amb la participació de 402 alumnes i alumnes de tota l’Educació Secundària Obligatòria (ESO) i 1r de Batxillerat. Des de primerenques hores del matí, l’ambient al campus estava ple d’energia i emoció mentres els estudiants es preparaven per a participar en una varietat d’activitats esportives.

Durant tot el dia, els joves atletes van demostrar el seu talent i dedicació en una sèrie de competicions que van incloure carreres, jocs d’equip, i desafiaments individuals. L’esperit esportiu va estar present en cada esdeveniment, creant un ambient de celebració i col·laboració.

Ens agradaria expressar el nostre sincer agraïment a tots els estudiants que van participar en el Dia de l’Esport, així com als professors i personal involucrat en l’organització i coordinació d’este emocionant esdeveniment. El seu ardu treball i compromís van ser fonamentals per a l’èxit de la jornada.

Felicitem a tots els estudiants per la seua notable participació i per representar tan bé els valors del nostre institut. El Dia de l’Esport en l’IES Ricardo Marín és més que una competència; és una oportunitat per a celebrar la importància de l’esport, la salut i el treball en equip.

A més, estem encantats de compartir algunes fotos destacades d’este emocionant dia.

Esperem amb entusiasme continuar esta tradició l’any vinent i continuar fomentant un estil de vida actiu i saludable entre els nostres estudiants!