Alumnat de 1r d’FP Bàsica en la Ruta a la València medieval

El passat dia 29 de gener l’alumnat de 1r d’FP Bàsica va realitzar una ruta a la València medieval.

Durant esta enriquidora experiència, els nostres estudiants van tindre l’oportunitat de submergir-se en la història i la cultura de València mentres exploraven els fascinants carrers medievals de la ciutat.

Des de la impressionant arquitectura fins als relats històrics, cada pas va ser una oportunitat per a aprendre i descobrir una cosa nova.

Van visitar entre altres llocs, la Llotja de la Seda i la Catedral, comprovant de primera mà les característiques de l’art gòtic i els edificis més emblemàtics del segle d’Or valencià.

Agraïm als nostres estudiants pel seu entusiasme i participació, així com als professors i organitzadors que van fer possible este viatge educatiu i memorable.

Estem encantats de veure als nostres estudiants compromesos amb el seu aprenentatge i explorant el món més enllà de l’aula!

Mantinguen-se atents a futures oportunitats per a continuar explorant i aprenent junts.

Enhorabona a tots per esta meravellosa experiència!

A continuació podeu vore algunes fotografies.