🏫 Explorant Oportunitats Educatives: Visita de l’IES Ricardo Marín Ibáñez al CIPFP Cheste

Renace la 'universidad laboral' de Cheste | Comunidad Valenciana | EL MUNDO

Salutacions, benvolguda comunitat educativa!

En un esforç per inspirar i orientar als nostres estudiants cap a un futur ple de possibilitats, l’alumnat de 4t ESO, 4t PMAR i 2n FP Basica de l’IES Ricardo Marín Ibáñez va tindre la increïble oportunitat de visitar el CIPFP Cheste el 23 de febrer, un centre de formació professional que oferix una àmplia gamma de cicles formatius.

🌐 Connectant amb el Futur Professional

La visita va ser molt més que un simple recorregut per les instal·lacions. Va ser una porta oberta a un món d’oportunitats educatives i professionals. Els estudiants van tindre l’oportunitat d’explorar els diferents cicles formatius que oferix el CIPFP Cheste.

Després d’una xarrada inicial, l’alumnat i professorat va poder gaudir d’un deliciós esmorzar preparat i servit per l’alumnat de la família professional d’Hostaleria i Turisme.

Després de l’esmorzar, van visitar les instal·lacions del cicle de Manteniment de Vehicles. Després, van presenciar una demostració domòtica a les aules del cicle d’Electricitat, i van visitar les aules dels cicles d’Informàtica, de Comerç i Marqueting, d’Administració, i d’Activitats Físiques i Esportives.

Més tard, van poder veure com realitzen les pràctiques en els cicles d’Edificació i Obra Civil, i van gaudir d’una explicació per part de diversos alumnes del cicle d’Emergències i Protecció Civil, on van poder veure part de l’equipament que utilitzen en els rescats.

👩‍🎓 Xarrades Inspiradores de Professionals del Sector

Un dels aspectes destacats de la visita va ser l’oportunitat d’escoltar professionals del sector compartir les seues experiències i coneixements. Estes xarrades no sols van brindar informació sobre les diverses carreres, sinó que també van servir com a font d’inspiració per als nostres estudiants, mostrant-los l’impacte tangible que poden tindre en els seus futurs rols professionals.

🔧 Pràctiques i Demostracions en Viu

La teoria va cobrar vida a mesura que els estudiants van participar en demostracions pràctiques i activitats en viu. Des de simulacions mèdiques fins a projectes tecnològics, cada experiència pràctica els va permetre sentir de prop la realitat de les professions que podrien seguir. Va haver-hi riures, descobriments i una infinitat de preguntes!

🌟 Reflexions i Planificació per al Futur

Al final del dia, els nostres alumnes van tornar a l’IES Ricardo Marín Ibáñez amb ments plenes d’idees i cors emocionats per les possibilitats que els esperen. Esta visita no sols va ampliar el seu horitzó acadèmic, sinó que també va fomentar la reflexió sobre els seus propis interessos i metes professionals.

🤝 Agraïments Especials

Volem expressar el nostre agraïment al CIPFP Cheste per obrir les seues portes i oferir una experiència educativa tan enriquidora. Este tipus de col·laboració entre institucions és essencial per al creixement i desenvolupament dels nostres estudiants.

🚀 Cap al Futur amb Confiança

Estem emocionats pel futur que espera als nostres estudiants de l’IES Ricardo Marín Ibáñez. Amb una visió més clara de les opcions educatives i professionals disponibles, estan més ben equipats per a prendre decisions informades i fer els primers passos cap als seus somnis.

Fins a la pròxima aventura educativa!

Podeu visitar l’oferta formativa del CIPFP Cheste ací.

📸 Instantànies de l’Emoció

No podríem deixar de capturar moments! Dona una ullada a la nostra galeria de fotos.