ALUMNAT DE COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL VISITA L’EXPOSICIÓ WORLD PRESS PHOTO

El mes d’octubre passat l’alumnat de primer de Batxillerat de l’assignatura optativa Comunicació Audiovisual va visitar la XI edició de l’exposició World Press Photo, que se celebra anualment en la Fundació Xirivella Soriano, situat al Palau de Valeriola de València.

Esta exposició és una de les més prestigioses del món del fotoperiodisme, on es posa èmfasi en el sofriment humà causat per esdeveniments com la invasió Russa d’Ucraïna,les intenses sequeres i la crisi econòmica a l’Afganistan. També hi ha obres sobre l’emergència climàtica a Àsia Central o els efectes de l’augment del nivell de mar en poblacions pesqueres d’Egipte. En definitiva, posa el focus en els esdeveniments més rellevants de l’any 2022.

A continuació podeu veure algunes fotografies de l’exposició.