Alumnat de 1° ESO patina sobre gel en el Fun One Ice

El passat dia 20 de desembre, els estudiants de 1° ESO del IES Ricardo Marín Ibáñez van viure una jornada plena de diversió i emoció en el Fun One Ice.

Sota el sostre de la pista de gel, els joves patinadors es van lliscar amb gràcia i entusiasme, mostrant les seues habilitats sobre l’esvarós terreny. Amb el suport i la supervisió dels seus professors i monitors, l’alumnat va gaudir d’una experiència única, explorant la sensació de lliscar-se sobre el gel.

L’activitat no sols va oferir una oportunitat per a l’entreteniment, sinó que també va promoure el treball en equip, la coordinació i el desenvolupament d’habilitats motores. A més, va permetre als estudiants socialitzar fora de l’entorn escolar, enfortint els llaços d’amistat..

«És genial tindre l’oportunitat de patinar sobre gel amb els meus companys de classe. M’ho he passat increïble!», va expressar un dels participants entusiasmats.

La jornada va concloure amb somriures i records que perduraran en la memòria dels estudiants durant molt de temps. Sens dubte, esta experiència sobre gel va deixar una petjada positiva en l’alumnat de l’IES Ricardo Marín Ibáñez, demostrant que l’aprenentatge pot ser emocionant i divertit fora de les aules.

A continuació podeu vore algunes fotografies.

Per a més informació sobre esta pista podeu visitar el seu web.