Alumnes de Francés d’ESO i 1r Batxillerat assistixen a l’obra teatral “Une baby sitter très cool”.

El passat 26 de Gener, els alumnes de Francés d’ESO i 1r de Batxillerat van gaudir de l’obra teatral “Une baby sitter très cool”, en la qual els alumnes han interactuat amb els actors durant el desenvolupament de l’obra, i ha pogut plantejar nombroses preguntes durant el diàleg final amb els actors francesos.

La representació, plena d’humor i situacions quotidianes, va permetre als estudiants practicar els seus coneixements de francés en un context real i dinàmic.

Els professors de Francés van destacar la importància d’esta mena d’esdeveniments per a fomentar la immersió lingüística dels alumnes, els qui van valorar molt positivament l’experiència.